reklama

Tajomstvo uspechu - alebo ako sa stat bohatym bez vela penazi

Tajomstvom uspechu bohatych ludi nie je iba robenie urcitych veci ale robenie urcitych veci urcitym sposobom (Bob Proctor). Len velmi malo ludi vie ze stat sa bohatym je mozne aj bez vela penazi a bez ohladu na to kde sa momentalne nachadzate vo vasom zivote. Kazdy z nas sa moze stat bohatym. Otazka je ako definuje kazdy z nas bohatstvo. Pre niekoho je to vec mat milion a pre inych mat stastnu rodinu a mat slusnu pracu. Toto je jedina vec na ktorej sa vsetci velikani, myslitelia alebo osobnosti nasich a minulych cias zhodli je, ze byt bohatym znamena mat vsetkeho nadostac tak a tolko aby sme zili podla nasich prianiii. Byt chudobnym vobec nie je otazkou hrdosti a pre spolocnost ste iba bremenom.  Ak si vy sami neviete pomoct a ak nemate na chlieb tak ako potom pomozete inym alebo ako sa stanete rovnopravnym clenom sucastnej spolocnosti???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vacsina ludi na svete sa nechava unasat tym co zopar jedincov povedalo ci napisalo.

A ich rozmyslanie je v podstate nastavene na automatiku alebo co kto povedal. Dalo by sa to nazvat davovou psychozou. Problem je ze kazdy z nas je iny a ma ovela viac talentu, schopnosti a nadani nez si je toho vedomi. Tak preco by sme sa mali nechat ovladat spravami alebo televiznymi novinami tak aby nam to skodilo. Vobec to nedava zmysel.

Pred 10 rokmi som sa stretol s istou knihou ktora vyrazne zmenila moj pohlad na svet. V tom case som sa nachadzal pred mnohymi prekazkami ktore znamenali pre mna bud zivot alebo smrt. Ked sa clovek dostane do takeho stavu su iba dve moznosti bud to prezije alebo zahynie. Ja som prezil a vdaka tomu som zatial dokazal dosiahnut vsetko to co som si v mysli zakreslil bez bohatych znamych, vela penazi alebo bez rodiny. Tak ako povedal jeden z najvacsich Slovakov vsetkych cias Milan Rastislav Stefanik" Prebijem sa lebo sa prebit chcem".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy by som to nazval stastim no dnes viem s najvacsou istotou ze som to dosiahol lebo som robil urcite veci urcitym sposobom.

Je to tak ak ste skutocne odhodlany dosiahnut to co chcete nic vas nemoze zastavit. Ide o to aby ste chapali sami seba a az potom pochopite inych ludi. Viera v seba sameho a vo svoje schopnosti je zakladom zdraveho respektu. Toto ale neznamena ze treba byt do seba zalubeny ci byt namyslenym.

V sucastnosti mnoho mladych ludi zabuda na klasicke ludske hodnoty ako su dobry den, dakujem, prosim, pomoct inym zdarma aj bez ocakavania odmeny a hrabu sa iba za peniazmi. Stare porekadlo ze ako prislo tak odislo plati a bude platit stale. Mile slovo a pochopenie pre ludi ktory mozu byt na tom horsie ako ste na tom vy vam otvori aj dvere ci brany ktore by inak pre vecsinu ludi boli uzamknute.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Starodavne mudrosti a vedomosti su nemenne a vecne platne tak ako boli pred tisickami rokov a ako aj budu platne v buducnosti.

Pre vsetkych tych co by chceli zmenit svoju buducnost tak aby dosiahli i tie najdivokejsie sny srdecne odporucam tuto stranku: http://therightwaytosuccess.com a zaroven tam najdete link Free Stuff ktory vam umozni ziskat 7 lekcii zadarmo.

Daniel Gapco

Daniel Gapco

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som clovek ktory sa rad a neustale vdelava a zaroven pomaha inym. Takmer s kazdym clovekom sa viem porozpravat na hociaku temu ak on ma zaujem. Kazdy sme iny a zaroven jedinecny a to je to krasne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu